Udział w badaniu do pracy magisterskiej

To forum przeznaczone jest głównie dla osób dorosłych z ZA i pokrewnymi zaburzeniami.

Chat irc (pirc.pl): #aspi.net.pl (bramka www) (godzina 20:30)
Skype: WideŁokonferencja (Soboty@20:00)

Udział w badaniu do pracy magisterskiej

Postprzez Biedrona » Wt, 26 mar 2013, 18:06

Dzień dobry.

Nazywam się Weronika Figlarz, jestem studentką pedagogiki II roku studiów stacjonarnych, II stopnia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych. Obecnie piszę pracę magisterską, której temat brzmi: "Funkcjonowanie społeczne i edukacyjno-zawodowe osób z zespołem Aspergera. Analiza jakościowa." Poprzez moją pracę pragnę zgłębić temat szans jak i również zagrożeń w funkcjonowaniu jakie posiadają osoby zdiagnozowane pod kątem zespołu Aspergera.
Piszę do Państwa z zapytaniem, czy byliby Państwo skłonni pomóc mi w badawczej części mojej pracy - czy wśród Państwa znalazły by się osoby chętne do spotkania ze mną na wywiad pogłębiony, które stoją u progu dorosłości (minimum 20 lat, minimum 5 osób z diagnozą zespołu Aspergera).

Z wyrazami szacunku,
Weronika Figlarz
UAM
Biedrona
 
Posty: 4
Dołączył(a): Wt, 26 mar 2013, 11:05
Płeć: K

Re: Udział w badaniu do pracy magisterskiej

Postprzez Krzyś » Wt, 26 mar 2013, 18:17

Z nieukrywaną przyjemnością :)

Czy chodzi o to, że w tym wywiadzie ma uczestniczyć 5 osób jednocześnie, czy po prostu stawiasz sobie za cel (ewentualnie ktoś inny Ci stawia) znalezienie tych 5-ciu osób z diagnozą? (obstawiam to drugie z prawdopodobieństwem 90%, ale mimo wszystko wolę spytać)

Ambiwalentne uczucia pojawiają mi się dopiero na myśl o potencjalnym miejscu przeprowadzenia wywiadu i tym, że jakoś tam trzeba będzie dotrzeć, ale może lepiej nie będę martwił się na zapas :)
Ostatnio edytowano Wt, 26 mar 2013, 18:18 przez Krzyś, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Krzyś
 
Posty: 1940
Dołączył(a): Wt, 25 lip 2006, 23:00
Lokalizacja: Lublin / M / 32 / zdiagnozowany
Płeć: M