Wrażliwość estetyczna

To forum przeznaczone jest głównie dla osób dorosłych z ZA i pokrewnymi zaburzeniami.

Chat irc (pirc.pl): #aspi.net.pl (bramka www) (godzina 20:30)
Skype: WideŁokonferencja (Soboty@20:00)

Wrażliwość estetyczna

Postprzez asperger » Wt, 22 sie 2006, 00:06

Czy w Zespole Aspergera występuje niska wrażliwość estetyczna bo ja np. nie zachwycam się kwiatkami, przyrodą? Uważam to raczej za coś normalnego. Chociaż nie uważam przyrody za bliskiej. Bardziej wrażliwy jestem na muzykę. Lubię słuchać muzyki.
asperger
 
Posty: 1519
Dołączył(a): So, 18 mar 2006, 00:00

Postprzez hari » Wt, 22 sie 2006, 10:49

ja mam wrazenie wprost przeciwne, znaczy iz aspie sa nadwrazliwi na nature(vide stosunek do zwierzat).Uwielbiam chodzic po gorach, jak siedze w miescie to musze sie co jakis czas wyrwac do lasu.

Jesli chodzi o wrazliwosc na malarstwo, rzezbe - tak dopoki nie jest sztuka nowoczesna - moze faktycznie cos z tym abstrakcyjnym mysleniem jest na rzeczy bo ni w zab nie rozumiem co ma wspolnego ze sztuka jak ktos machnie kwadrat na plotnie :]. Dla kontrastu nie lubie wierszy, bo niewiele moge z nich zrozumiec - zdecydowanie domena NT :)
Avatar użytkownika
hari
 
Posty: 2522
Dołączył(a): Wt, 31 sty 2006, 00:00
Płeć: M

Postprzez złoty smok » N, 27 sie 2006, 23:44

wiersze- domena NT ??? :shock:
No tos mnie podsumował :lol: Co do ich rozumienia, to podejrzewam, ze po prostu trafiasz na badziewie poetyczne, które dzisiaj często szumnie nazywa sie dobrym tekstem. Mysle,ze przekonałabym Cie do poezji po krótkiej wymianie zdań:)) nie wiem co lubisz, ale na początek proponuje coś krótkiego, mego ukochanego współczesnego poety Michała Zabłockiego:
***

Byc albo nie być to nie jest pytanie
Właściwe pytanie brzmi:
nie być już?
czy tez nie być odrobine później?

I jak? Czy wydaje Ci sie niezrozumiały?
8)