Archiwista z zespołem Aspergera

To forum przeznaczone jest głównie dla osób dorosłych z ZA i pokrewnymi zaburzeniami.

Chat irc (pirc.pl): #aspi.net.pl (bramka www) (godzina 20:30)
Skype: WideŁokonferencja (Soboty@20:00)

Archiwista z zespołem Aspergera

Postprzez pawek » Wt, 9 cze 2015, 20:23

Czy zdarzają się w naszym kraju archiwiści z zespołem Aspergera? Co o nich sądzicie? Ja studiuję taki kierunek na uczelni i jest to dla mnie ważne. Z góry dziękuję za wypowiedzi.
pawek
 
Posty: 216
Dołączył(a): So, 2 lis 2013, 19:43
Lokalizacja: Kazimierza Wielka
Płeć: M

Re: Archiwista z zespołem Aspergera

Postprzez bak » So, 13 cze 2015, 00:48

no jest jeden na forum, TomaszJan
bak
 
Posty: 1948
Dołączył(a): Cz, 12 mar 2015, 01:47
Lokalizacja: Świecko
Płeć: M

Re: Archiwista z zespołem Aspergera

Postprzez Mruczanka » So, 13 cze 2015, 02:00

O studiach nic nie wiem, ale sama praca - archiwizowanie i katalogowanie to fajne - wróć - * ajebiste zajęcie, miałam zlecenie na jeden sezon i muszę przyznać, ze gdyby to była praca na stałe to dostałabym niezłego jobla - tzn. że jest to naprawdę wciągające zajęcie, zwłaszcza jak się wypracowuje własny schemat pracy :good:
Kurde, tęsknie do tego, chciałabym znów taką robotę - porządkowanie i układanie akt wg specyficznej selekcji... ....ech?.....( westchnienie )
Ostatnio edytowano So, 13 cze 2015, 02:03 przez Mruczanka, łącznie edytowano 3 razy
Mruczanka
 
Posty: 11085
Dołączył(a): Pt, 19 kwi 2013, 13:08
Lokalizacja: I see dead people
Płeć: K

Re: Archiwista z zespołem Aspergera

Postprzez Krzyś » So, 13 cze 2015, 12:05

Ja też marzę o pracy archiwisty w jakimś archiwum/muzeum gromadzącym różnorakie nagrania audiowizualne, gdzie zajmowałbym się katalogowaniem, konserwowaniem i digitalizacją nośników.