Utrata pracy w zawodach społecznych/relacje

Utrata pracy w zawodach społecznych/relacje

Postprzez AnetusGravolens » Cz, 6 wrz 2018, 17:04

Witajcie

Jestem mgr pielęgniarstwa, po kursach, chwalona jako dobry fachowiec i niestety zwolniona z pracy 24 razy, nigdy dyscyplinarnie. Ale zawsze w atmosferze skandalu, pomówień, plotek. Kiedyś nawet przełożona pielęgniarek powiedziała mi, że "nie pasujesz do zespołu". Zapytałam co to znaczy? Odpowiedziała, że nie zostałam zaakceptowana i nie zaadaptowałam się w zespole.
Ale ja się z nikim nie kłócę, pomagam, doradzam, biorę na siebie to co nielubiane czyli gdy trzeba pacjentowi zmienić pampersa ja tam biegnę pierwsza, gdy pacjenci wzywają pielęgniarkę dzwonkiem to ja się zrywam pierwsza by starsze koleżanki nie musiały. Herbatki i kawki robię wszystkim, na dyżury się zamieniam jak którejś trzeba i co? "Żegnamy nie pasuje pani do nas"

Czy Wy jako Aspie spotkaliście się z tym w pracy, że jesteście ofiarami skandali, plotek, kłamst, pomówień?
Czy wam też ludzie kłamią, celowo wprowadzają was w błąd gdy o coś pytacie?
Czy mimo starań aby się zakolegować nikt do was nie dzwoni, nie pisze smsów czy z messengera? Nie macie zaproszeń na wesela, imprezy?
Czy ludzie rozumieją was zawsze inaczej niż byście chcieli? I wychodzi zawsze, że mieliście złe zamiary?
Czy zdarza wam się być ukaranym za mówienie prawdy, szczere wygłaszanie waszych poglądów i nie rozumieć dlaczego dostajecie po głowie za uczciwość?
Tak się zastanawiam czy też tak macie?
Mam 35l i 6lat w moim zawodzie pielęgniarki, wciąż się uczę komunikacji. Jestem gadułą, która, każdemu chce pomóc, doradzić, podpowiedzieć. Moja matka mi radzi abym milczała 8h w pracy i udawała, że nic się nie dzieje gdy ktoś mnie obraża. Ciężko mi milczeć. Często czuję się upośledzona i mam wrażenie, że ludzie to widzą i dlatego nie traktują mnie poważnie i z szacunkiem. Bardzo mnie to boli. Jak sobie radzicie?
Pozdrawiam ciepło
Anetus
AnetusGravolens
 
Posty: 15