Autysta - filmik

To forum przeznaczone jest głównie dla osób dorosłych z ZA i pokrewnymi zaburzeniami.

Chat irc (pirc.pl): #aspi.net.pl (bramka www) (godzina 20:30)
Skype: WideŁokonferencja (Soboty@20:00)

Autysta - filmik

Postprzez szach90 » Wt, 6 wrz 2022, 08:39

https://www.youtube.com/watch?v=0FpnrYfrIC4

Nie wiem czy mogę tutaj podać filimik. Ale posłuchajcie tego gościa jak ładnie mowi. Az mi się nie chce wierzyc, że ma jakiś problem.Jak ładnie przed kamerą mowi, a ja bym tak w cale nie powiedział. Wydaje się taki normalny. Dlaczego tak mowie no bo jest inżynierem :). A nie kazdy moze sobie pozwolić na taki zawód.
Ostatnio edytowano Wt, 6 wrz 2022, 08:44 przez szach90, łącznie edytowano 4 razy
szach90
 
Posty: 142
Dołączył(a): N, 20 gru 2020, 13:37
Płeć: M

Re: Autysta - filmik

Postprzez Master/Pentium » Wt, 6 wrz 2022, 14:03

Spoko, takich ludków w IT jest dużoo. Zwłaszcza w rzeczach typu sysadmin/dbaadmin.
Też jestem inżynierem, to rzecz zawodowa.
I owszem, nie każdy jest w stanie to osiągnąć ale sporo ludzi mimo wszystko może.
Avatar użytkownika
Master/Pentium
 
Posty: 5925
Dołączył(a): Cz, 11 lip 2013, 17:53
Lokalizacja: Lubin
Płeć: M

Re: Autysta - filmik

Postprzez szach90 » Wt, 6 wrz 2022, 16:37

No własnie czyli takich ludków jest dużo tylko pewnie nie są diagnozowani. IT to jakieś specyficzne środowisko xD
Ale ogólnie to normalny gość. Mnie to dziwi, ze ma problemy w komunikacji a osiągnął taki poziom w pracy w sensie nawet dostał się do tej pracy, przebrnąl prze rozmowe o prace,a to też chyba wyzwanie co nie ?

To właściwie jaki jest jego problem pewnie zwykłych relacjach typu znajomośći tak ?
Ostatnio edytowano Wt, 6 wrz 2022, 16:38 przez szach90, łącznie edytowano 1 raz
szach90
 
Posty: 142
Dołączył(a): N, 20 gru 2020, 13:37
Płeć: M

Re: Autysta - filmik

Postprzez Master/Pentium » Śr, 7 wrz 2022, 07:37